perjantai 19. tammikuuta 2018

Pari sanaa minusta

Blogia kirjoitan minä, Senja Laaksonen, reilu kolmekymppinen aktiivinen liikunnan harrastaja sekä pienen pojan äiti. Liikunta monissa muodoissaan on intohimoni. Välillä treenaan kovaa, välillä hiljempaa, mutta silti nautin joka hetkestä. Pienen suloisen poikani syntymä viime vuonna muutti suhtautumistani liikuntaan. Vauva-arjessa ajan löytäminen liikkumiselle on ehkä hieman vaikeampaa, mutta ei missään nimessä mahdotonta. Asenne ratkaisee.
 
Ulkona liikkuminen on minulle tärkeää. Metsässä samoilu on tehokasta terapiaa. Luonnossa liikkuminen vähentää stressiä ja kohentaa mielialaa. Juoksu, hiihto ja vaellus ovat minulle tärkeitä lajeja. Koko maailma toimii kuntosalinamme, kun pitää silmät auki. Paljon enemmän energiaa saa liikkumisesta raikkaassa ulkoilmassa kuin menemällä kuntosalin hämärään. Toki pienen pojan äitinä voin todeta, että myös jumppa omassa olohuoneessa voi olla todella tehokasta.  
 
Blogissa jaan omia näkemyksiäni treenaamista sekä vinkkejä niin treeneihin kuin kokonaisvaltaiseen hyvinvointiinkin. Kerron kuinka itse olen onnistunut yhdistämään liikkumisen ja välillä väsyttävänkin vauva-arjen.
 
Työskentelen urheilukaupassa tiiminvetäjänä, josta olen tällä hetkellä äitiyslomalla. Juttuja tulee siis myös varmasti urheiluvarusteista ja -vaatteista. Olen myös kouluttautunut liikunnanohjaajaksi ja personal traineriksi, joten paljon treeneihin liittyvää juttua on tulossa.
 
Rohkaisen kaikkia ihmisiä liikkumaan, syömään hyvin ja sitä kautta voimaan paremmin.
 
Tervetuloa blogini pariin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vaihtelua kyykkyihin kehonpainolla

Moikka! Itse tykkään treenailla paljon kehonpainolla. Kehonpainotreeniä kun pystyy tekemään missä ja milloin tahansa. Tarvitset vain oman ka...